Loading...

Regulamin

  1.  Organizatorami Kongresu Kreatywności, zwanym dalej Kongresem, jest Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna oraz Centrum Kreatywności i Przedsiębiorczości (ul. Rewolucji 1905 roku 52, 90-001 Łódź Łódź), zwani dalej Organizatorzy.
  2.  Opiekę merytoryczną nad Kongresem sprawuje Rada Naukowa, w skład której wchodzą: tą informację jeszcze uzupełnimy
  3. Strona internetowa kongresu znajduje się pod adresem:
    to uzupełnienia po postawieniu storny internetowej
  4. Aby zostać Uczestnikiem Kongresu należy w wyznaczonym przez Organizatorów terminie zarejestrować swoje uczestnictwo poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego pod adresem: to uzupełnienia po postawieniu storny internetowej oraz dokonać wpłaty w wysokości i terminie wyznaczonym przez Organizatorów. Wszelkie informacje o terminach i wysokości opłat znajdują się pod adresem: to uzupełnienia po postawieniu storny internetowej
  5. Rejestracja odbywa się poprzez podanie danych osobowych Uczestnika oraz przesłanie abstraktu (max. 1500 znaków) 20-minutowego wystąpienia lub scenariusza 1.5-godzinnego warsztatu w przypadku Uczestników czynnych.
  6. O przyjęciu abstraktu wystąpienia oraz scenariusza warsztatu decyduje Organizatorzy.
  7. W przypadku pojawienia się zastrzeżeń do abstraktu wystąpienia lub scenariusza warsztatu ze strony Rady Naukowej Uczestnik zobowiązuje się w wyznaczonym przez Organizatorów terminie dokonać poprawek w abstrakcie pod rygorem odrzucenia wystąpienia.
  8. Organizatorzy zapraszają Głównych Mówców i ustala z nimi warunki ich uczestnictwa indywidualnie.
  9. Dokumentem potwierdzającym uczestnictwo w Kongresie jest Zaświadczenie o udziale w Kongresie.
  10. Warunkiem otrzymania Zaświadczenia o udziale w Konferencji jest osobiste zaprezentowanie referatu zgodnego z przesłanym Organizatorowom abstraktem lub przeprowadzenie warsztatu zgodnego z przesłanym Organizatorom opisem warsztatu.
  11. Choć na prezentację referatu przeznacza się 20 minut, Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość przedłużenia długości wystąpień, jednak Uczestnik nie musi korzystać z dodatkowego czasu.
  12. W nadzwyczajnych sytuacjach, gdy referat Uczestnika w rażący sposób odbiega od standardów akademickich, Organizatorzy po konsultacji z Radą Naukową mogą podjąć decyzję o niewydaniu Zaświadczenia o udziale w Konferencji.
  13. Na prośbę Uczestnika Organizator wysyła oryginał Zaświadczenia o udziale w Konferencji i/lub fakturę tradycyjną pocztą; w innych przypadkach zaświadczenia oraz faktury zostaną przesłane drogą mailową w formie skanów.
  14. Organizatorzy wyznaczają miejsce i sposób przeprowadzenia Kongresu.
  15. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość przeprowadzenia Kongresu całkowicie w trybie zdalnym lub częściowo w trybie zdalnym w zależności od
  16. W przypadku przeprowadzania Konferencji całkowicie lub częściowo zdalnie Organizatorzy dokonują wyboru metody i narzędzi umożliwiających komunikowanie się na odległość, które nie będą wiązały się z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat przez Uczestników.
  17. W przypadku przeprowadzania Konferencji całkowicie lub częściowo zdalnie Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia sobie na czas Kongresu urządzeń umożliwiających komunikację na odległość, dostępu do łącza internetowego oraz, jeśli to konieczne, samodzielnego pobrania i instalacji oprogramowania wskazanego przez Organizatorów.
  18. Uczestnictwo w Kongresie przeprowadzanej całkowicie lub częściowo zdalnie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na udostępnienie swojego wizerunku, imienia i nazwiska oraz odtworzenie głosu dla Organizatorów, innych Uczestników oraz Słuchaczy Kongresu.
  19. Konferencja ma charakter zamknięty, co oznacza, że bez prezentacji referatu lub przeprowadzenia warsztatu Słuchaczem może zostać każda zainteresowana osoba, pod warunkiem zgłoszenia tego faktu Organizatorom w wyznaczonym przez Organizatorów terminie i zaakceptowania niniejszych Warunków uczestnictwa, oraz dokonania wpłaty w wysokości i terminie wyznaczonym przez Organizatorów. Informacje na temat terminów i opłat znajdują się pod adresem: www.kongreskreatywnosci.pl
  20. Planowana publikacja pokonferencyjna będzie obejmować artykuły uczestników czynnych, którzy wyrazili zgode na publikację i przesłali teksty sformatowane i przeredagowane zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Organizatora.
  21. O przyjęciu artykułu do publikacji decyduje Recenzent wskazany przez Organizatorów. W przypadku pojawienia się zastrzeżeń do artykułu ze strony Recenzenta Uczestnik zobowiązuje się w wyznaczonym przez Organizatora terminie dokonać poprawek w artykule pod rygorem jego odrzucenia.